Metagraf - kresleni sipek

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Feb 17 10:45:19 CET 2004

On Tue, 17 Feb 2004, Ondrej Koala Vacha wrote:

> je-li je zde nekdo, kdo metagrafem kresli nebo krelil, mohl by se podelit
> o navod, jak namalovat caru se sipkou? Snazil jsem se postupovat dle
> navodu, ale bud mi neni dano, nebo neco nepracuje dobre. Mam MG1.3-beta na
> linuxu.

ja sice nemam skusenosti s MG, ale
ak viete nakreslit ciaru, tak aj sipka by sla. Sipka sa sklada (ja som si
taku naprogramoval v PS) zo siedmych ciar. Jednotlive body sa daju vyratat
(je otazka, ci v MG to ide) a potom ciary pospajat (pripadne aj vyplnit).
To je len taky moj jednoduchy navod - mozno by to slo aj v MG.

Zdravi
Ladislav Bitto