Prosper a krouzkovane u

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Mon Feb 16 09:27:07 CET 2004

V souboru, kde je definován vzhled prezentace, jsou definovány take
fonty v kodovani T1. Je treba v techto souborech zmenit pouzite fonty
(bud na CS fonty, nebo virtualni p.....8z) v kodovani IL2 a prekladat
cslatexem.

Omlouvam se, pokud uz nekdo odpovedel, ale prave se prohrabavam horou
spamu za cely minuly tyden a nemam cas to tam vyhledavat.

Lubos Kloc