Nastroje pre TeX, Re: Prehled prezentacnich nastroju

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Feb 9 11:28:11 CET 2004

On Mon, 9 Feb 2004, Peter Gasparovic wrote:

> V suvislosti s tym sa chcem spytat, kto ma na starosti stranku
> www.cstug.cz ?
>
> Ja sam som skusal pred nejakou dobou prispiet svojou troskou do mlyna
> http://buteo.szm.sk/tex/grafika_vekt.htm
> , ale z adresy ktora je uvedena na stranke ( www-admin (zavinac)
> cstug.cz ) sa mi nikdo neozval.

Prave se meni spravce WWW. Bohuzel adresy (zavinac) cstug.cz byly zahlceny
spamy a jsou kvuli tomu temer nefunkcni (ja sam dostavam priblizne tisic
spamu denne a resim to velmi brutalnim filtrem). Jen bych se primlouval za
zmenu velikosti pisma, 11 px se neda cist. Na mem 17" monitoru to odpovida
velikosti priblizne 6pt :-(

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz