Editor pre latex

Peter Gasparovic pegas at vlake.army.sk
Mon Feb 9 11:12:17 CET 2004

Editor vim. Velmi vhodne je pouzivat v nom TeX-ove klavesove skratky
pomocou makra Auctex (podobne ako v Emacse), aj ked ja som si ho musel
upravit.

Neberte editor ktory nevie regularne vyrazy (PSPad ma trochu rezervy), a
ktory vam nenavratne zmrsi kodovanie slovenciny, ked si nedate trochu
pozor (vid hrozny PSPad).

Ak nerad preskakujete medzi Cz/Sk a US klavesnicou (kvoli vselijakym
lomitkam), nadefinujte si vo vime svoju vlastnu a mate vystarane na
vecne casy (bez ohladu na Windows/Linux/...)

    Peter Gasparovic