twocolumn - sirka medzery medzi stlpcami

Branislav Ballo bb at income.cz
Fri Feb 6 15:36:12 CET 2004

----- Original Message -----
From: "Zdenek Wagner" <wagner at cesnet.cz>
To: "LaTeX" <csTeX at cs.felk.cvut.cz>
Sent: Friday, February 06, 2004 3:32 PM
Subject: Re: twocolumn - sirka medzery medzi stlpcami

On Fri, 6 Feb 2004, Branislav Ballo wrote:

> 1/ Prosim Vas, ako sa da v prostredi twocolumn nadefinovat sirka medzery medzi stlpcami?

\columnsep=rozmer

> 2/ Ako sa daju zistit premenne a parametre, ktore su zviazane napr. s prostredim twocolumn prip. inymi prostrediami? Da sa to najst v nejakom .STY subore?

Nejspis primo v jadre LaTeXu, ale taky si pozadovane hodnoty muzete nechat
vypsat napr. \showthe\tolerance apod.

Dakujem, to je tiez zaujimava informacia. Ja som skor vsak chcel vediet zoznam parametrov, ktore suvisia s prostredim twocolumn, pretoze som nevedel, ze tato premenna sa vola \columnsep.

> Dakujem.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz