RE: Velikost písma - jeden rozměr

Libor Tvrdik ltvrdik at trask.cz
Thu Feb 5 21:31:24 CET 2004

----Original Message-----
From: owner-csTeX at cs.felk.cvut.cz [mailto:owner-csTeX at cs.felk.cvut.cz] On Behalf Of Zdenek Wagner
Sent: Thursday, February 05, 2004 9:38 AM
To: csTeX at cs.felk.cvut.cz
Subject: RE: Velikost písma - jeden rozměr

On Wed, 4 Feb 2004, Libor Tvrdik wrote:

> Ale potrebujete DVI ovladac s Postscriptem.
Podle manuálové stránky od xdvi kde se píše o parametru --noposcript
se zdá že právě on PS zvládá (mě se ale neprojevuje :( ).

> \scalebox z graphics nebo PSTricks take funguji mimo prostredi picture.
Ano, máte pravdu. Špatně jsem pochopil slova pana Rybičky kde psal
o příslušnosti těchto příkazů k balíku graphics. Stačilo se jen podívat
na protější stranu, kde je rotace používána zcela volně v tabulce.

Došel jsem ke špatnému dojmu, že prostředí je "vězení" pro
makro. Ale to samozřejmě není pravda. Omlouvám se za ten blud.

LT

PS: Nakonec jsem vše vyřešil překladem pomocí pdflatexu a prohlížením
v xpdf. LT