TeXovska znalostni baze

Josef Polách josef at polach.org
Wed Feb 11 21:49:18 CET 2004

Zdravim vsechny,

na adrese http://www.polach.org/texbase.php jsem vyvesil prvni pokus o drive
inzerovanou sbirku TeXovskych uzitecnosti.

Je to skutecne teprve zacatek (nesmejte se mi) a je i trochu na Vas, jak to
bude vypadat dale. Ti mene zkuseni necht posilaji namety, zkratka, co by je
zajimalo, TeXperti mohou posilat hotova reseni a napady. Treba souhrn
nejakeho problemu vyzobany a zprehledneny z konfery (zejmena opakovana
temata). Nebo realizace nejakeho napadu. Nebranim se ani vecem souvisejicim s
TeXem neprimo. Treba Metapostu, a jinym "spratelenym" programum. Nebo se
"pochlubte" resenim, ktere se Vam povedlo.

Melo by to byt neco mezi konferou a FAQ se vsemi vyhodami obou medii. At jsou
tam jednoduche (casto opakovane) i narocnejsi, ojedinelejsi veci.

Zatim je to kostrbate, ale chci jeste udelat nejake vyhledavatko (taky zatim
neni moc co hledat:()

Piste prosim hlavne prostrednictvim formularu na tech strankach, budu to rad
redigovat a doplnovat, jak jen budu mit cas. Napsal jsem si na to takove
udelatko...

Hlavne se nebojte a nestydte:) Kdyz Vas asi 160 odpovedelo na anketu, zkuste
prispet svou troskou do klina...

A taky mi samozrejme dejte vedet, kdyby neco nefungovalo. Nemam nejlepsi
pripojeni a tedy ani moznost zkusit si vse nazivo v rozsahu a casu, jak bych
potreboval.

Dik za spolupraci a za podporu a rozsireni TeXu. Jestli to zabere, dam o tom
samozrejme vedet dal:) Je to vsechno moje nekomercni aktivita motivovana
jednak pocitem dluhu vuci tem, kteri mi kdy pomohli a na druhou stranu
pokusem o pomoc tem, kteri to v zacatcich potrebuji. Myslim, ze by to
odlehcilo i konfere od FAQ.

Pohoda, hezky den

Josef

--
Josef Polách, http://www.polach.org

Odchozí zpráva neobsahuje viry, protože k jejímu vytvoření nebyly použity
výměšky Micro$oftu.
Outgoing message doesn't contain viruses, it was not created using the
secretes of Micro$oft.