Neproporcionalni pismo v prosperu

Petr Sojka sojka at fi.muni.cz
Thu Dec 23 18:05:37 CET 2004

On Thu, Dec 23, 2004 at 05:48:34PM +0100, Jan Holub wrote:

> Vezmu-li stejny PostScriptovy soubor, pak na mem pocitaci vznikne spatne
> PDF a na tom jinem s ghostscript-7.07-25 spravne.
>
> Zkusil jsem i zmenit kodovani v jednom PPR stylu z T1 na IL2, ale
> nepomohlo to. Navic pri pouziti cslatexu uskoci nazev slajdu za roh.
>

> Budto tedy budu muset nejak upravit definici fontu pro \tt v Prosperu,
> cili v kazdem PPR, ktery budu kdy pouzivat.
>
> Nebo najdu, proc ps2pdf chybuje v teto konkretni situaci s
> ghostscript-7.07-33.
>
> Problem je, ze ani u jednoho nevim, jak na to.

Zkuste dohledat, jake fonty (a tedy i metriky) pri konverzi PS na PDF
gs pouziva (srovnejte Search path vypsanou na konci `gs --help`,
zejmena pokud jde o (ne)dostupnost Couriera).
Teprve kdyz by se nezadarilo bych laboroval s NFSS pouzitem v Prosperu
(ale i to lze udelat na urovni .fd souboru bez zasahu do zdrojovych textu
slidu).

> 	Hezke Svatky,
Napodobne.

--ps