Problem se stylem fyma z prosperu

Michal Kreps kreps at fmph.uniba.sk
Thu Dec 16 10:48:39 CET 2004

Dobry den.

Tento mail som posielal uz pred par dnami, ale zjavne sa do listu
nedostal, takze este raz.

Jiri Krticka wrote:

 > Dobry den,
 >
 > mam problem se stylem fyma z prosperu. Vysledny soubor vypada v ps
 > dobre, ale kdyz z nej udelam pdf pomoci ps2pdf, tak se v pdf v
 > acrobatu objevi osklive cerne plochy. Setkal jste se nekdo s tim,
 > nevite
 > co s tim? Je take mozne, ze je to problem acrobatu, protoze v xpdf to
 > vypada dobre.

Predpokladam, ze pouzivate linux. Ak je to tak, tak som kedysi niekde
nasiel, ze problem je v linuxovej verzii acroreadu, ktora nespravne
prekresluje pozadie. Vo windows by malo to iste pdf vidiet v acroreade
spravne. Ak je to tento problem, tak na jeho vyriesenie pomohlo do
\TPFrame pridat jeden obdlznik vyplneny bielou (pripadne inou
pozadovanou) farbou. Ja som pre styl gyom pouzil nasledovne:
\psframe[linestyle=none,fillstyle=solid,fillcolor=mywhite](-1.9,-1.5)
(\slideheight,\slidewidth)
kde mywhite je definovane ako \newrgbcolor{mywhite}{0.99 0.99 0.99}

 > Dekuji a zdravi

Niet za co.

         Michal Kreps