Jiny zpusob visiciho rozdelovniku?

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Dec 15 09:22:03 CET 2004

Matous Jan Fialka napsal(a):

> [...]
>TBN se mi velice libi a dekuji Vam za ne. Jsou to opravdu skvele knihy. V
>ceskem jazyce vsak zatim chybi knizka o Metafontu. Zkousel jsem o Metafontu
>lustit neco anglicky a ackoli mam statni zkousku z AJ, stejne mi to nebylo
>moc platne. Je to pro me proste nesrozumitelne a nektere terminy ani
>nedovedu prelozit bez pouziti specializovanych technickych slovniku. Na
>milimetrovem papiru mam uz cca 15 veci, ktere bych rad prevedl do MF, ale
>bohuzel mi chybi neco jako "Metafont naruby", proste neco, co by me provedlo
>uvodem do problematiky fontu a zaklady jazyka Metafont.

Zkuste se podivat na http://mirka.janik.cz/dp/ resp. na
http://www.cstug.cz/documentation-index.html
(tam jsou i jine odkazy), nebo tez
http://bulletin.cstug.cz/bul20011-3.shtml. Jsou tam v cestine
zakladni informace o metapostu, coz ma k metafontu v mnohem hodne blizko.
Viz taky http://bulletin.cstug.cz/bul983-4.shtml.
Jinak v nekterych (i hodne) starsich cislech Zpravodaje CSTUGu byly
pekne clanky o metafontu.
Treba http://bulletin.cstug.cz/bul913.shtml nebo
http://bulletin.cstug.cz/bul981.shtml.
A urcete i dalsi. Staci to prolistovat na http://bulletin.cstug.cz/.
A pak uz muzete urcite zkusit Hobbyho manual o metapostu nebo Knuthuv
MFbook.

Zdravi
                Jaromir Kuben