Jiny zpusob visiciho rozdelovniku?

Matous Jan Fialka fialka.tex at seznam.cz
Mon Dec 13 12:59:03 CET 2004

Dobry den.

Dekuji mnohokrat za vysvetleni. Uz je mi vcelku jasne, proc to nepujde
zadnym makrem. Tusil jsem, ze to nepujde, jen jsem chtel mit jistotu a vedet
proc.

Jen by mne jeste zajimalo, zda musim menit metriku pri ruzne velikosti fontu
zvlast? Napriklad kdybych sazel publikaci, kde jedna kapitola by byla csr10
a jina napr. csr12, tak budu muset udelat 2 nove metriky anebo staci udelat
jedinou a mit jen dobre zvolenou hodnotu pro ten alternativni rozdelovnik?
Jakou hodnotu bych tam mel mit pro csr* font? Mam trosku problem, ze to je
poprve, co potrebuji zasahnout do nejakeho fontu a v zasade o cele
problematice zatim nevim vubec nic... (asi nakonec tedy zustanu u toho
pdfcsplainu, alespon do doby nez si nastuduji neco o fontech - ale co? Cesky
toho moc neni).

A druhy dotaz je spise osobniho razu, ktera snad malicko souvisi s
predchozim dotazem: Planujete sepsani nejake dalsi publikace o TeXu? TST i
TBN se mi velice libi a dekuji Vam za ne. Jsou to opravdu skvele knihy. V
ceskem jazyce vsak zatim chybi knizka o Metafontu. Zkousel jsem o Metafontu
lustit neco anglicky a ackoli mam statni zkousku z AJ, stejne mi to nebylo
moc platne. Je to pro me proste nesrozumitelne a nektere terminy ani
nedovedu prelozit bez pouziti specializovanych technickych slovniku. Na
milimetrovem papiru mam uz cca 15 veci, ktere bych rad prevedl do MF, ale
bohuzel mi chybi neco jako "Metafont naruby", proste neco, co by me provedlo
uvodem do problematiky fontu a zaklady jazyka Metafont.

Krasny den preje,

s uctou,

--
Matou\v{s} Jan Fialka aka Nakladatelstv\'{i} Ligatura