Jiny zpusob visiciho rozdelovniku?

Vit Zyka vit.zyka at seznam.cz
Sat Dec 11 21:22:34 CET 2004

> Jeste jednou Vam dekuji, nastinil ste pripadnou cestu pres pdfcsplain, o
> ktere jsem nemel ani tuseni a zaroven ukazal, kudy cesta nevede. Dekuji Vam

Ona asi vede, viz zadni strana obalky TST. Pochybyji, ze tam ty
rozdelovniky Petr Olsak zavesoval rucne ;-)

Jinak se rado stalo; cesta pres \pdfprotrudechar je flexibilnejsi a
nenarazi na problemy spojene s aktivizaci jednotlivych znaku. Je zde jen
jeden problem: znak zatim nebude zavesen na zacatku odstavce. Dobra
zprava vsak je, ze Han The Thanh jiz na reseni pracuje.
Vitek Zyka