TeX na WIN XP

Jiri Rybicka rybicka at mendelu.cz
Fri Dec 10 17:52:36 CET 2004

Windowsova verze editoru skutecne existuje, je to velmi dobry editor,
ktery jde jeste dal nez QEdit. Jmenuje se TSE -- The SemWare Editor. Jeho
nevyhodou je, ze je to shareware, za mesic bezplatneho pouzivani je nutno
jej zakoupit, jinak zmrtvi. Cena neni nijak vysoka, mam pocit, ze 100 USD,
ale i tato castka me zatim odradila a pouzivam stale QEdit i na winXP,
vcetne uvedenych "zvlastnosti", zejmena nefunkcnosti s dlouhymi jmeny.
Zvykl jsem si pouzivat kratka jmena a mam po problemech i v jinych
programech:))

TSE jsem si nainstaloval a vyzkousel, da se nakonfigurovat tak, aby bezel
jako QEdit a pritom mel funkce navic. Prechod z QEditu na TSE je opravdu
bezproblemovy.

Zdravim
J. Rybicka.