Problem s citacemi

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Dec 10 13:00:37 CET 2004

petr.belsky at post.cz napsal(a):

>Dobry den,
>potreboval bych prosim poradit s nasledujicim problemem.
>Jak primet bibtex k tomu, aby mi osklive citace typu
>[3,4,5,6,7,8,9,10,23] zobrazil jako [3-10,23], coz je standardni.

Dobry den.
To by mel zvladnout cite.sty..

>Pouzivam package multibib a styl plain.  Zaroven bych potreboval
>druhy seznam citaci (mam v dokumentu dva seznamy) cislovat
>rimsky, tj. stejny styl, ale cislovani rimske misto arabskeho.
>Dekuji.

Staci predefinovat zpusob vystupu prislusneho citace. S kazdym citacem
"jmeno"
je automaticky definovan prikaz \thejmeno, a to jako \arabic{jmeno}.
Staci tedy pred druhy seznam citaci dat
\renewcommand{\thejmeno}{\roman{jmeno}}.
Jen musite zjistit, jak je prislusny citac, ktery se v danem seznamu
pouziva, pojmenovan.
Pokud to delate pomoci okoli thebibliography, je to enumiv.
Zdravi
                Jaromir Kuben