WinShell + TL2003

Josef Krob Josef.Krob at phil.muni.cz
Thu Dec 9 22:57:41 CET 2004

Dobrý den,
odpovídám na dopis subj: "WinShell + TL2003"
ze dne 9. prosince 2004 v 12:01:13, ve kterém se psalo:

> Vazeni kolegove,
> vysledek meho zapasu s WinShellem a TL2003 by dostihova komise oznacila
> vyrokem "kratka hlava -- tuhy boj". V mem cvicnem wokennim pocitaci
> WinShell omylem pouzival tex.exe z neuplne nainstalovaneho cygwinu (tehdy
> se mi pri instalaci po internetu tahal 3 dny a 3 noci a pak to chciplo).
> Po vymazani cygwinu se WinShell snazil pouzivat jiz vymazane programy a
> chovalo se to cele divne. V registrech jsem nasel na 2 mistech Cygnus, coz
> jsem vymazal. Kdyz jsem odinstaloval WinShell a znovu ho nainstaloval,
> [...]

S WinShellem moc zkusenosti nemam, ale myslim, ze neumi volat soubory
*.bat a je treba mu predhazovat pouze *.exe a potrebne parametry pak
uvest v dalsi casti dialogu.

čtvrtek 9. prosince 2004 v 22:55:04
Zdraví Josef Krob - e-mail: Josef.Krob at phil.muni.cz
Katedra filosofie: http://www.phil.muni.cz/fil