TL + Windows

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Dec 8 17:01:22 CET 2004

On Wed, 8 Dec 2004, Jaromír Kuben wrote:

> Nejjednodussi asi je cslatex.exe zlikvidovat a udelat cslatex.bat. Pak
> bude aspon jasne, co se vola.

Zahady pokracuji. Uz jsem zjistil, ze u me se omylem volal jakysi podivny
tex z cygwinu, u kolegy nejaka stara instalace. Kdyz jsem u sebe vymazal
c:\cygwin\bin (cely c:\cygwin se podle varovani systemu bude mazat 250
minut, tak za chvili nabootuju linux a zabiju to rychleji), zacalo se to
tvarit trochu vlidneji. Kdyz z prikazoveho radku spustim cslatex.bat,
probehne vsechno dobre. Kdyz to ale nastavim na tlacitko LaTeX ve
WinShellu, tak sice v logu vidim, ze se pouzila spravna tcx tabulka, mam
tam "Output written on k.dvi", ale soubor k.dvi se nikam nezapsal :-(

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz