emTeX na WIN XP

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Dec 2 08:30:23 CET 2004

On Wed, 1 Dec 2004, David Jez wrote:

> Ale do gsview by se to opravdu mohlo hodit :-).

Uz mi je veselsie. Aj pod WIN viaceri METAPOSTuju, takze tam by to
bolo tiez skvele.....

V spolupraci s panom Kubenom (bez vsetkeho to prelozil a upravil
do anglictiny) je text hotovy a dnes ho poslem Russellovi. Podla
odpovedi som rozhodnuty napisat aj autorovi(om) YAPu. Ten je tiez
vynikajuci, lebo ukazuje PS (zatial nie vsetko OK).

Mozno z toho nebude nic v dohladnom case, ale za pokus to stoji.

Zdravi
Ladislav Bitto