emTeX na WIN XP

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Dec 1 17:24:53 CET 2004

On Wed, 1 Dec 2004, [ISO-8859-1] Jaromír Kuben wrote:

> Cygwin je pro Win. Pro OS/2 je take XFree86, a dost nova verze:

Cygwin obsahuje unixovske utility a shell i XFree86, OS/2 ma samostatne
portovane shelly jako nativni aplikace, samostatne unixove utility (mohu
tedy v prikazovem radku OS/2 pustit treba xargs kombinovany se standardnim
dir a argumenty pak predat rexxovemu programku) nebo v oesdvojkovem bashi
poustet oesdvojkove programy vcetne Rexxu. XFree86/2 je take samostatny
program.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz