emTeX na WIN XP

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Dec 1 10:29:46 CET 2004

On Wed, 1 Dec 2004, [ISO-8859-2] Jaromír Kuben wrote:

> Zkuste kontaktovat autora gsview Russela Langa, je velmi vstricny. On
> nejlepe dokaze
> rict, jestli je to snadno realizovatelne, a asi to i udelat. Mne by se
> to v OS/2 take libilo.
> Uz jsem o tom uvazoval, zeptat se ho na to.

Ja som uz uvazoval o tomto aj na tej pomalsej masine (600 MHz),
bol by som supol automaticky preklad na urcite miesta (koniec
zlomku, ENTER ......). Pri tejto rychlej masine (3 GHz) to na
mna priam krici - ak to bude mozne, budem musiet co to
naprogramovat, ale je to lakave a na stare kolena by som to
skusil. Mam taky dojem, ze viaceri by to skusili. V dnesnych
editoroch sa da vselico nakonfigurovat/naprogramovat/nastavit.

Skusim napisat text a potom poprosit kolegov (tych s ktorymi
komunikujem o TeXu - ktory su teraz mimo), aby to prelozili do
anglictiny (ja viem len pasivne), pripadne by som Vam to pred
odoslanim poslal, ci tam nechcete nieco pridat/ubrat.

Zdravi
Ladislav Bitto