Zalamovanie v tabulkach a boxoch - plain, TBN; LaTeX

Milan Vancura milan at ucw.cz
Thu Aug 5 15:01:48 CEST 2004

Pan Wagner odpovedel velmi peclive, k tomu lze maloco dodat. Pokud planujete,
ze se budete do detailu zabyvat typografickou upravou Vasich dokumentu a vite
uz dopredu, ze se nespokojite jen tak s necim, tak Vas skoro urcite i v pripade
LaTeXu i v pripade plainu ceka studium nejen plainu, ale primitiv a vnitrnich
algoritmu TeXu jako takoveho, asi tak na urovni TBN. Bez porozumeni TeXu se i
LaTeX bude obcas chovat nelogicky, divne nebo proste jenom trosku jinak, nez
byste chtel.

Milan Vancura