LidoSTF a znacka paragrafu (\S) ?

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Aug 5 13:52:12 CEST 2004

On Thu, 5 Aug 2004, Tomas Zahradnicky wrote:

> Nevim sice jak dany font vypada (ja pisi cmr), ale paragraf se da

Lido je obdoba fontu Times. Puvodne byl tvoren na zakazku pro Lidove
noviny, ale nakonec je v LN stejne nepouzivaji.

> vyrobit danim 2 S pod sebe. Pisvejcovy konstanty jsou doladeny tak,
> aby to vypadalo hezky pro jednu konkretni velikost. Pro ilustraci

Ze by ty patky, ktere paragraf uprostred preskrtnou, vypadaly nejak hezky,
to bych zrovna netvrdil. Navic S nemusi byt symetricke podle osy C2
(mysleno krystalograficky), takze se to stejne nepodari sesadit...

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz