Zalamovanie v tabulkach a boxoch - plain

Pavol Kucerak kucerak at centrum.sk
Wed Aug 4 16:10:22 CEST 2004

Zdenek Wagner wrote:

> Jen pro uplnost, muzete psat:
>
> \vbox to vyska{\hsize=sirka ...}, totez pro \vtop, vycpavka \vss je
> vertikalni analogii \hss. Nejspis staci precist Jemny uvod do TeXu.

Hmm, Jemny uvod do TeXu som precital, aj Prvni setkani s TEXem,
aj Typogr. system TeX, ale na toto som neprisiel. A este som precital
od Knutha nejaku trojdielnu zltu knihu (neviem presne nazov), kde je
nieco z pocitacovej typogr, TeX, aj Metafont, a este cervenu knihu tusim od
Dobba (neviem isto) - nieco ako Uvod do TeXu. A teraz ked som si pozrel
niektore listy co som si ofotil, tak som zizstil, ze som mohol na to prist.
Lenze tam boli sofistikovanejsie ukazky, takze sa mi to zahlmilo,
a cital som ju uz davnejsie. Je to ale myslim velmi dobra kniha.
Tieto 2 knihy som zohnal v Tech. kniznici v Blave. Odporucam.
Ak budete chciet, mozem skusit presne nazvy, alebo ak niekto viete,
mozte napisat. Prajem vela zdaru.
P. kucerak

http://mail.centrum.sk/ - Chceš nový e-mail, zriaď si ho!