Zalamovanie v tabulkach a boxoch - plain

Marcel Svitalský marcel.svitalsky at centrum.cz
Tue Aug 3 20:24:18 CEST 2004

Pavol Kucerak wrote:
> Dakujem. Skusam to, najprv samotny \vbox, ale \hsize=sirka - to je ta pointa.
> Vdaka
>
> P.Kucerak

To jo -- proč mi tohle nikdo neřekl dříve? :-)) A proč mne to nenapadlo?
Já to vždycky obklopoval nějakým \hbox to sirka ...

Holt člověk se stále učí.

Marcel Svitalský
--

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

   e-mail:  marcel.svitalsky at centrum.cz

   GPG public key (ID 0xD98EC83A) fingerprint:
   3BEB 4658 A998 B9B3 3476  AD64 EF87 D0A5 D98E C83A

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX