TeXLive - uspornejsia tlac cez dvips a gs , tetex a print on Linux

Pavol Kucerak kucerak at centrum.sk
Wed Aug 11 17:28:19 CEST 2004

Vdaka za pomoc. Ked som sa chvilu zamyslel, tak sa mi zda, ze tlacit
by sa malo dat priamo s gs (gswin32[c].exe). Mam pravdu? Pojde to
aj na win sietovu tlaciaren napojenu cez Standard TCP/IP Port z WinXP?
Zistil som ze k dvips a gs je kopec dokumentacie, ale ak niekto viete
rychlejsie povedat, pomoze to.
A malo by ma to priblizit k tomu co chcem, t.j. uspornejsia tlac.
Mam pravdu? Mate niekto skusenosti aky velky tlac. subor asi vznikne?
Napr pri spominanom pripade - 2 strany standard. \rm - alebo nieco
podobne aby sa dalo dosiahnut usporna tlac, zopar riadkov \tt.
Bez ineho nastav. fontov, len som asi o 1cm zmensil std. okraje.
- vsetko CSplain.

Na Linuxe RH 6.2 som skusal nejaky text asi okolo 10 stran.
csplain subor; dvips .. ; lpr subor.ps (vypnuta tlaciaren). Dufal som ze
lpr vyprodukuje vo /var/spool/.. nejaky pcl subor a pozriem aky je velky,
ale nestalo sa tak.
pcl vystup sa vyprodukuje az pri zapnutej tlaciarni? A ulozi sa docasne do
suboru, alebo hned na tlaciaren?

Fungovalo by nejake rozumne riesenie pri tlaci na zdielanu tlaciaren (samba)?
Ospravedlnujem sa ak som uz mimo, asi sa treba pytat na Linuxovskom
mailing liste.

Dakujem
P.Kucerak

http://mail.centrum.sk/ - Chceš nový e-mail, zriaď si ho!