Mody pre xdvi a mf a fonty

Pavol Kucerak kucerak at centrum.sk
Mon Aug 2 13:25:36 CEST 2004

Dobry den, zdravim vas.
Pouzivam (o.i.) web2c tetex v linuxe RedHat6.2.

1. Prosim vas, ake mody su pouzitelne
pre xdvi / metafont (mketxpk)? Implicitne bolo nastavene ljfour/600dpi,
potreboval som znizit rozlisenie, prisiel som na to ze mozem dat
xdvi -mfmode hplaser:300 file.dvi
Je mozne aj nizsie rozlisenie(mod)? Kde mozno najst mozny zoznam?
Staci zmenit .../mktexpk.cnf (alebo nejaky podobny subor)?

2. pouzivam tlaciaren HP DJ520, dvips, a mam tlac z ps do tej tlaciarne,
myslim bsdlpr a (a2ps,) apsfilt...
Prosim vas, je mozne vyprodukovat tlac, ktora bude pouzivat zabudovane
fonty, a ako? Malo by to viest k mensim tlac. suborom a k rychlejsej tlaci.
(Da sa urobit dvips bez generovania fontu?)
Tlac, ktoru som uviedol, posiela bitmapu obrazu tlace, bitmapy znakov do
tlaciarne pre kazdy znak, alebo posiela najpr font a potom len kody
a pozicie znakov?
Dakujem

P.Kucerak

http://mail.centrum.sk/ - Chceš nový e-mail, zriaď si ho!