part a pagestyle

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Apr 28 17:14:52 CEST 2004

petr at tristudne.cz napsal(a):

>Diky, funguje to... Musel jsem to ale prepsat primo ve zdrojovem souboru,
>kde jsou definice \part \section atd., protoze redefinice ve stylu

To byste nemel nikdy delat, Vas zdrojak je pak naprosto neprenosny,
nikdo nemuze
tusit, co jste zmenil v klicovych standardnich souborech. Navic pokud
jste si neudelal
v pracovnim adresari kopii book.cls a nezmenil to v ni, ale nekde ve
stromu latexovskych souboru,
 je to obzvlast trestuhodne. Mate to zmenene naporad. :-(

>\renewcommand{\thepart{\thispagestyle{empty}}} funguje jenom pri prvnim
>behu latexu (a vysledek je takovy jaky jsem chtel) dalsi beh vsak generuje

Melo by fungovat (dat za \documentclass, pred \begin{document})

\makeatletter
\renewcommand\part{%
  \if at openright
    \cleardoublepage
  \else
    \clearpage
  \fi
  \thispagestyle{empty}%
  \if at twocolumn
    \onecolumn
    \@tempswatrue
  \else
    \@tempswafalse
  \fi
  \null\vfil
  \secdef\@part\@spart}
\makeatother

>chybu - "neznamy prikaz". Dalsi rada, ktera mi dosla tj.napsat
>\thispagestyle za \part bohuzel (mozna jen me :-) nefunguje.

Pokud to date tesne za \part, musi byt efekt stejny. Mel jste tam to empty?
\thispagestyle{empty}

Ale pokud to chcete i u \chapter atd., nejlepsi byla rada p. Sojky s
predefinovanim
\ps at plain na \ps at empty:

\makeatletter
\let\ps at plain\ps at empty
\makeatother

pred \begin{document}. Tim se v celem dokumentu nastaveni stylu stranky
plain
chova jako empty.

Zdravi
                 Jaromir Kuben