A4 format

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Apr 27 10:51:00 CEST 2004

On Tue, 27 Apr 2004, Michal Kyselica wrote:

> [...]
>
> \documentclass[a4paper,12pt]{report}
>
> \usepackage{amsmath,amssymb,amsfonts}
> \usepackage{hyperref}
> \usepackage{graphicx}
> \usepackage[slovak]{babel}
> \usepackage[cp1250]{inputenc}
> \usepackage{thesis_sk}
> \usepackage[T1]{fontenc}
>
> \topmargin 2.5cm
> \oddsidemargin 3.5cm
> %\evensidemargin 2.5cm
> \textwidth 15.0cm
> \textheight 23.0cm
>
> Avsak, ono to nedava text 3,5 cm od kraja, neviem, co sa tam vobec deje.

TeX ma pocatek souradnic 1in shora a 1in zleva. Musite tedy od
pozadovanych hodnot odecist 2.54 cm. Nastaveni tedy bude:

\topmargin -0.4mm
\oddsidemargin 9.6mm
\evensidemargin -0.4mm

Taky se Vam to prepocitavani nelibi? Ja to timto zpusobem nedelam, protoze
scitat a odcitat sice umim, ale snadno se pritom udela chyba. Vyuzivam
toho, ze TeX umi pocitat sam, takzo mu naridim, aby ten inch odecetl:

\topmargin 2.5cm         \advance\topbargin -1in
\oddsidemargin 3.5cm     \advance\oddsidemargin -1in
\evensidemargin 2.5cm    \advance\evensidemargin -1in

> Diki moc,
>
> Michal

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz