Lámání matematické sazby

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Tue Apr 20 14:17:11 CEST 2004

On Tue, Apr 20, 2004 at 02:00:11PM +0200, Zdenek Wagner wrote:

> Hlavni potiz je asi v tom, ze ceska typograficka pravidla se lisi od
> americkych. Obavam se, ze zverejneno bylo pouze reseni Karla Horaka.

No, kdysi jsem po precteni prikladu v TBN napsal LaTeXovy
balicek BinBreak (http://trific.ath.cx/tex,mf/moremath/),
ktery lamani binarnich operatoru a relaci take resi (i kdyz
makra pana Horaka jsou asi lepsi)...

> Oziveni v cistem LaTeXu by snad nemuselo byt obtizne, ale problem je, ze
> AMS balicky delaji s matematikou casto velmi spinave triky. Proniknuti do
> jejich vnitrnosti muze byt znacne obtizne.

...ovsem s AMS nefunguje, to vim celkem bezpecne ;-)
Nefunguje moznost uvest znaky, ktere se maji opakovat primo
jako optiony \usepackage, a pak tusim jeste cosi. Muzete ho
nicmene vyzkouset.

Yeti

--
Do not use tab characters. Their effect is not predictable.