Nase uvodzovky

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu Apr 15 12:13:20 CEST 2004

Toth Michal napsal(a):

>Dobry den prajem,
>
>prosim vas poradte mi niekto ako prinutit TeX aby mi vysadzal nase uvodzovky
>miesto anglickych (t.j. prve dole, druhe hore). V not so short guide to
>latex som nasiel prikaz \uv{text}, avsak ak ho pouziej, hlasi to chyby -
>undefined flow control.
>
>v hlavicke dokumentu mam toto:
>
>\usepackage[slovak]{babel}
>\usepackage[cp1250]{inputenc} %% kodovanie na okienka
>\usepackage[T1]{fontenc}
>\usepackage[dvips]{graphicx}
>

>dakujem
>
>Michal Toth

Tato otazka uz se tu mnohokrat resila. Vy pouzivate babelizovany latex.
Jeho slovensky (resp. cesky) styl
neobsahuje definici \uv.
Bud pouzivejte format cslatex, jehoz slovak.sty ma potrebnou definici,
nebo si udelejte v babelizovanem
latexu potrebnou definici \uv sam podle czech.sty resp. slovak.sty.
Vse potrebne vcetne vysvetleni rozdilu cslatex/babelizovany latex
najdete v archivu konference, tento dotaz uz tu
skutecne byl nescetnekrat.
Zdravi
                   Jaromir Kuben