windvi

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Apr 15 10:04:55 CEST 2004

On Thu, 15 Apr 2004, Rudo Blasko wrote:

> zdravim,
>
> pouzivam windvi 067
> a chcem sa opytat, ako ho prinutit, aby mi
> subor.dvi tlacil priamo na tlaciaren
> a pripadne aj zrkadlovo
>
> skusal som windvi -mfmode ljfive subor.dvi
>   ale to mi iba zobrazilo na obrazovku

Ja sam nepouzivam Windows a pletu si windvi a dviwin, ale v minulosti jsem
svym kolegum oboji instaloval a prvni pokus s tiskem byl docela boj. Resi
se to tak, ze si normalne otevrete prohlizec, DVI je na obrazovce, a v
jistem menu najdete "tisk". Predem ale v konfiguraci musite nastavit
rozliseni a mfmode pro tiskarnu. Pokud na to zapomenete, budete mit na
papire obri pismena. Jestli se tam da nastavit zrcadlove otoceni, to
bohuzel nevim. Reseni, ktere jiz popsal J. Kuen, je urcite lepsi.

> vdaka   r.blasko

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz