Poster ze stranek A4

Alexandr Malusek Alexandr.Malusek at imv.liu.se
Tue Apr 13 18:06:53 CEST 2004

=?windows-1252?Q?Lubo=9A_Kloc?= <kloc at ipm.cz> writes:

> - PS soubor bych vyrabel klasicky pres DVI. Ma cesta pres PDF nejakou
> vyhodu?

Myslim, ze pdfscreen predpoklada pouziti pdflatexu.  Nicmene pri pouziti
PNG obrazku je pouziti pdflatexu oproti klasickemu latexu skutecne
vyhodou.

> - Pouziti bitmapovych obrazku (pokud se nejedna o fotografie nebo
> screenshoty) v tomto kontextu (nutnost prerastrovani pri zmene rozmeru)
> ponekud prici, a je asi pricinou silene velikosti PS souboru.

Dokument obsahuje jak vektorove, tak i bitmapove obrazky (512x512
pixelu, PNG format kvuli bezztratove kompresi).  Bitmapove obrazky tam
byt musi (jsou to rekonstruovane obrazy z pocitacoveho tomografu), takze
s tim nic nenadelam.  Neplechu tropi asi i bitmapy prevzate z
PowerPointu a OpenOffice.org, ktere jsem pouzil jako pozadi.

S pozdravem,
Alexandr Malusek