Vzhled literatura

Ondrej Koala Vacha koala at vju.cz
Tue Apr 6 18:54:24 CEST 2004

On Tue, 6 Apr 2004, Zdenek Wagner wrote:

> To ale nevynuluje \parindent. Moje reseni s \leftskip funguje i v plainu.
> Aby fungovalo reseni s \everypar bez ohledu na aktualni hodnotu
> \parindent, muselo by to byt:
>
> \everypar{\setbox0\lastbox \hangindent=1em \hangafter=1 }

To sice nevynuluji, ale to nemusi byt vzdy zadouci, byt u tohoto prikladu
to asi bylo v zadani. Tedy

\begingroup
\parindent=0dd
\everypar{ \hangindent=1em \hangafter=1 }

\endgroup

Toto reseni ma jeden hacek a totiz ten, kdy odstavec zacina skupinou:

{\it Rybicka\/} Jiri,....

ale tusim, ze takova situace nemuze v Latexu nastat :)

--
Ondrej Koala Vacha