Vektorova grafika pre Texistov

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Apr 16 08:28:17 CEST 2004

On Thu, 25 Mar 2004, Peter Gasparovic wrote:

> Nevyjadril som sa dost exaktne:
> ... {diakritiku, matematiku - veci ktore treba} AND {veci ktore
> konkurencia nedokaze - ak nejake su (mam na mysli graficku stranku
> veci)}

Dobry den,

Anketa uzivatelu TeXu od pana Polacha ma v novembri 2003 vyprovokovala
napisat clanok do Zpravodaja o tom, ze ako sa mi podarilo urobit TeXovu a
PostScriptovu podporu na GPVTV. Je v tom clanku aj take male porovnanie s
METAPOSTom, co sa tyka "TeXovej rychlosti". To porovnanie vzniklo v
spolupraci s panom Kubenom a s panom Klocom.

Pred mesiacom som zistoval, ci by niekto mal zaujem pozriet ukazky takto
vytvorenych obrazkov. Prichystal som okolo 170 ukazok so zdrojovymi kodmi a
tri textove subory (okrem toho clanku). Tieto subory budu ako elektronicka
priloha toho clanku (ma to vyjst v cisle 2004/1) a budu pristupne od
okamziku odoslania podkladov do tlaciarne na www strankach Zpravodaja
(pripravi pan Wagner).

Tie ukazky su iba zlomok toho, co by sa s tym balikom mohlo vyprodukovat.
Jeho moznosti su ohranicene textovymi a grafickymi moznostami TeXu a
textovymi a grafickymi moznostami PostScriptu ovladanymi zo stareho
grafickeho systemu GPVTV v jednoduchsom prog. jazyku FORTRAN.

S pozdravom
Bitto Ladislav