Hlavicky a paticky

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Sep 17 10:43:40 CEST 2003

On Wed, 17 Sep 2003, Jan Fidler wrote:

> Dobry den.
>
> Mel bych maly dotaz ohledne hlavicek a paticek v prostredi obsahu a literatury v LaTeXu. Pouzivam balik fancyhdr. Po vysazeni je 1. strana obsahu a literatury ve stylu plain, a kazda dalsi strana ve stylu fancyhdr. Nedokazu LATeX prinutit, aby vsechny stranky obsahu vysazel stylem empty a vsechny stranky literatury stylem fancyhdr.
>
> Mozna ze se problem tyka i jinych prostredi, zatim jsem narazil jen na tyto dve.
>
> Byl bych vdecny za jakoukoliv informaci

Muze za to prikaz \chapter, ktery se pouziva take uvnitr ruznych
prostredi, jako je obsah, rejstrik apod. \chapter totiz obsahuje
\thispagestyle{plain}, coz je silnejsi nez \pagestyle. Musite proto ZA
\chapter dat odpovidajici \thispagestyle. Jinou moznosti je pouziti
\fancyplain a definice "plain" stylu hlavicek. Presny postup najdete v
navodu k fancyhdr a take v jednom ze Zpravodaju.

> S pozdravem
>
> Jan Fidler, LaTeXovy zacatecnik
> Soutezte nyni s nejvetsim pracovním portalem v CR! http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=60271%26url=http://www.prace.cz

Zdenek Wagner