klikaci TeX ?

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Sep 3 13:58:50 CEST 2003

On Wed, 3 Sep 2003, Ladislav Bitto wrote:

> Ked sa ma propagovat TeX, tak asi nie je dobry napad - prejdete na to a
> nato, ten sice nie je TeX, ale zvladne to a to. Vsak ludia aj idu (mozem
> hovorit len o tom co vidim okolo seba).

Ovsem TeX se neda propagovat tim, ze jej prevedeme na neco, co se bude
propagovat lepe. Tim totiz nepropagujeme TeX. Pokud prizname vsem, ze maji
pravo volby, pak jim nemuzeme TeX vnucovat, muzeme je pouze upozornit na
to, co umi TeX dobre a co je to bude stat. Vas zpusob by jen vedl k tomu,
ze by se uzivatele rozdelili na TeXisty a priznivce texoidniho kolosu,
ktery by pak nekdo musel propagovat mezi TeXisty. A pokud jde o propagaci
dobre typografie, pak musime priznat, ze i nektere klikaci programy jsou
dobre. Kdyz ctu knihu, casopis, noviny, pak mi vice zalezi na tom, aby to
byla dobra sazba, ktera se pohodlne cte, ale netrvam na tom, aby to bylo
sazeno TeXem.

> Zdravi
> Ladislav Bitto

Zdenek Wagner