klikaci TeX ?

Kornel Csach kciii at host.sk
Wed Sep 3 13:40:54 CEST 2003

Dobry den.

Ja mam ovela lepsi napad. Nebudme skromni a urobne dekompilator jazyka
,,C'' teda nieco take, ze ak zmenim nejaky vystup programu napriklad
chcem aby nejak inak reagoval na stlacenie praveho tlacitka na myske tak
daco v tomto ,,C'' dekompilatore urobim a on mi zmeni program.

Ked uz budeme mat tento dekompilator hotovy tak donho jednoducho
natiahneme tex ako program a este dajak nastavime aby sa dekompilator
nesnazil menit kod tex-u ale aby menil len subor ktory tex-u prijde ako
,,zdrojak'' a mame to hotove.

No uznajme urobit analyzator (syntakticky/lexikalny) je pre taky jazyk
ako je C je jednoduchsie ako pre TeX...

Kornel Csach

PS: a Turing sa v hrobe obracia...
PSx: myslim ze takyto dekompilator by pravdepodobne zobral pracu mnohym
programatorom... bolo by to daco ako dalsia priemyselna revolucia.