Vysledky ankety

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Oct 29 08:02:03 CET 2003

On Wed, 29 Oct 2003, Josef [iso-8859-2] Polách wrote:

> Zdravim Vas vsechny
Dobre rano,

> a oznamuji, ze jsem na svych strankach konecne vyvesil ke stazeni vysledky
> ankety, ktera probehla v zari. Trvalo mi to dlouho, byla spousta jine prace a
> jeste s tim nejsem uplne spokojen, nicmene to hlavni najdete na adrese:

som asi prvy, ktory precital vsetkych 11 stran. Ked ste odoslali tento
mail ja som pomaly vstaval. Mali ste s tym neporovnatelne viac prace, nez
ja s tou predoslou anketou. Nasiel som tam vela zaujimavych veci. Aj ked
sa z nej zda, ze TeX ma milion problemov - mal by pomoct v tom, aby sme si
uvedomili, ze mame bojovat so sebou pre vsetkych a nie bojovat proti
vsetkym pre seba.

Zdravim,
Ladislav Bitto