/ToUnicode

Vojtech Hala egg at matfyz.cz
Sun Oct 26 22:43:20 CET 2003

Dalsi informace k tomu. Zjistil jsem, ze copy-paste mi kazi diakritiku i u
souboru
http://way.kgb.cz/xpdf/good.pdf
cili tu mam vice problemu najednou. (Kopirovani z jinych oken funguje,
takze cim to?..) Ale ten \special si myslim, ze take nefunguje, protoze
vysledne PDF je vetsi jen o 8 bajtu. Jak zjistim, jestli ta tabulka v PDF
je nebo neni? (Aniz bych cetl specifikaci, jsem jenom BFU. ;)