pdftotext problem

oldfrog.tex at volny.cz oldfrog.tex at volny.cz
Sat Oct 25 16:43:21 CEST 2003

Dan Bar wrote:

> Dobry den,
>
> uz se to tu nekolikrat resilo, ale nenasel jsem reseni, ktere bych mohl
> uzit.
>
> Pro potreby konverze PDF do textu pouzivam pdftotext z baliku xpdf
> (Debian). Aby se spravne pracovalo s cestinou, musel jsem nainstalovat
> Latin 2 cmap prevodni tabulku. V xpdfrc je to parametr "unicodeMap
> Latin2  /usr/share/xpdf/Latin2.unicodeMap". Vetsina PDF souboru
> (http://way.kgb.cz/xpdf/good.pdf) jde pak bez problemu prevest, ale ne
> vsechny (http://way.kgb.cz/xpdf/bad.pdf).

> [...]

Pomerne podrobne mi to zkusenejsi objasnili nekdy pred
rokem v threadu "PDF -> Text". Neco jsem pochopil az nyni
z threadu "Off topic: LaTeX -> PDF". Zapamatoval jsem si
z toho, ze jednoduche hotove reseni neexistuje. Neznama
pdf nelze do textu spolehlive prevadet. Pokud me nekdo
opravi, budu jen rad.

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'

tel:     241766035