PyX

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Thu Oct 23 18:59:23 CEST 2003

On Thu, Oct 23, 2003 at 04:50:25PM +0200, Milan Vancura wrote:
> nahodou jsem objevil zajimavy sw na tvorbu diagramu apod.
>
> http://pyx.sourceforge.net/
>
> Jelikoz zde na konferenci byla nekolikrat poptavka po moznosti tvorit diagramy
> s TeXovymi popisky (snadnym zpusobem, ne ctyrikrat poustet TeX, trikrat mf a
> pekrat se modlit, na stole s kalkulackou na vypocty souradnic :-)) posilam
> odkaz vsem.
>
> Bohuzel nemam nainstalovany Python (podminka), takze jsem to zatim nezkousel,
> jen jsem prosel examples a documentation.

No, rozdil oproti Metapostu je ten, ze obrazky neprogramujete
v Metapostu, ale v Pythonu. Ja jsem tedy s Pythonem kamarad,
ale vezmu-li to obecne, tak to zas tak velke terno neni.

Jinak jsem program nerozchodil (ale nevenoval jsem tomu
prilis mnoho casu), nedokaze u me najit soubor psfonts.map,
ktery hleda pomoci knihovny libkpathsea ekvialentne

  kpsewhich --progname=dvips --format 'dvips config' psfonts.map

Nicmene kpsewhich ten soubor najde, zatimco pres libkpathsea
se nenajde, nestudoval jsem, kde je chyba (zadnou zjevnou
nevidim).

Yeti

--
Do not use tab characters. Their effect is not predictable.