Vlastne "cislovanie" rovnic v LaTeXu

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Sat Oct 18 14:15:56 CEST 2003

On Sat, Oct 18, 2003 at 01:38:12PM +0200, Matej Pivoluska wrote:
> ci je mozne prinutit LaTeX, aby mi pri cislovani rovnic nevkladal
> k~niektorym rovniciam automaticke cislo, ale text/symbol/cokolvek,
> co si nadefinujem k tej ktorej rovnici (toto este urobit viem)
> a pri odkazovani na danu rovnicu pouzival tiez moj vlastny
> popisok?

S equation je těžká domluva. Low-level řešení může být např.

  \makeatletter
  \def\latexeqno#1#2{\def\@currentlabel{#1}\eqno\hbox{#1}\label{#2}}
  \makeatother

s použitím

  $$ \delta\int L\,{\rm d}x = 0 \latexeqno{foo}{bar} $$

což vysází jako label foo, a odkaz \ref{bar} také vysází
foo.

Yeti

--
Do not use tab characters. Their effect is not predictable.