Problem s osazenim v tabulce

Miroslav Balda balda at cdm.it.cas.cz
Thu Oct 16 08:09:21 CEST 2003

> Problem spociva v odsazeni danych "enumerate". Je to odsazene zleva a
> to vypada dost hnusne. Jak by se dalo zmensit, nebo uplne zrusit dane
> odsazeni? Potrebuji to pro diplomovou praci a nikto mi s tim nevedel
> pomoct.
>
> Dekuji za pochopeni.
>
> s pozdravem
>
> Tomas Trescak

Dále uvedená úprava zlepšuje texty v hlavičce větším odsazením
textu od linek, centruje text v hlavičce a zmenšuje odsazení
položek od levého okraje"

\def\h{\strut\hfill\strut}
\begin{table}[ht]
\begin{center}
\begin{footnotesize}
\leftmargini=12pt
\begin{tabular}{|p{5cm}|p{5cm}|p{5cm}|}
  \hline \h \raisebox{0mm}[3mm][1mm]%
  {\bf Inžiniersky prístup}\h & \h{\bf Vývoj IS}\h & \h{\bf
Kustomizácia IS}\h\\
  \hline \hline
   \noindent
   \begin{enumerate}
   \item Predprojektové einnosti (marketing, vyhodnocovanie
vývoja \dots)
   \item Pravidlá formulovania projekených zámerov (cie?ov
projektu) \item
   Pravidlá a metódy vývoja výrobku
  \end{enumerate}
  &
  \begin{enumerate}
    \item Marketing a špecifikácia cie?ov
    \item Špecifikácia požiadavkou
    \item Návrh systému
  \end{enumerate}
  &
  \begin{enumerate}
    \item Stanovenie cie?ov
    \item Špecifikácia požiadavkou
    \item Generácia alebo parametrizácia
  \end{enumerate} \\
\hline
\end{tabular}
\end{footnotesize}
\caption{Porovnanie inžinierskeho prístupu k vývoju produktu,
vývoja IS a
kustomizácie IS.} \label{tab.analogie}
\end{center}
\end{table}