Preskrtle l v palatinu

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Oct 10 10:16:41 CEST 2003

On Fri, 10 Oct 2003, Luboš Kloc wrote:

> Neni zac. Pokud nenapisete presneji, jaky typ internacionalizace TeXu
> pouzivate (csTeX, Babel, ......) a jak do nej zavadite Palatino, tezko Vam
> nekdo poradi.

Ted jsem zjistil hroznou vec -- \l mi funguje v kodovanich OT1, T1 a XL2,
ale nefunguje v IL2. Kodovani XL2 je nadmnozinou IL2 a zrejme pri
vyhazovani nepotrebnych znaku vypadla i definice pro \l. Pokud muzete,
pouzijte kodovani T1 nebo XL2. Jinou docasnou moznosti je vlozeni definic
(\L take nefunguje):

\chardef\l=179
\chardef\L=163

Pres vikend mam hromadu prace, ale doufam, ze si najdu chvilku na
dukladnou kontrolu il2enc.def a opravu techto chyb.

>    S pranim pekneho dne
>
>                Lubos Kloc

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz