psfonty a cslatex

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Oct 9 13:42:41 CEST 2003

On Thu, 9 Oct 2003, Petr Matousek wrote:

> Dobry den,
>
> neporadil by mi nekdo, kde bych se mohl dostat k PFB cs fontum pro
> LaTeX? Konkretne mi jde o pisma lcsssb8, lcsss8, ... , ktera potrebuji
> pro generovani PS dokumentu pomoci dvips. Nainstaloval jsem si balik
> cspsfonts ten ale zda se obsahuje pocestena pouze zakladni pisma CM.

Balik cspsfont obsahule pouze metriky zakladnich fontu, ktere jsou primo v
tislarne. PFB k csfontum jsou v baliku csfonts-t1.tar.gz dostipnem napr. z
http://math.feld.cvut.cz/olsak/cstex/. PFB k cmfontum se daji najit na
CTAN, existuji dve kolekce, free od Blue Sky a ne uplne free BaKoMa (ta je
free pro nekomercni pouziti). Ve verzi, kterou jsem pred nekolika lety
instaloval do sveho pocitace, ale  lcsssb8, lcsss8, ... nejsou, mam pouze
jejich CM varianty.

> Pripadne staci provest nejake premapovani v *.map souboru pro dvips?
> Budu vdecny za kazdou radu.
>
> Petr Matousek

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz