Fonty Times pro math mod

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Oct 7 13:23:23 CEST 2003

Luboš Kloc wrote:

>V souvislosti s diskusi o matematickych fontech pro Times bych se
>rad zeptal znalcu na to, zda je pouziti fontu Times vhodne pro
>odborne publikace typu sbornik z konference take z ciste
>typografickeho hlediska. (Je jasne, ze vydavatele ho radi vyzaduji,
>protoze umoznuje nacpat hodne textu na maly prostor.)
>Pripadne, ktery font ze zakladni Type1 sady by byl nejvhodnejsi?
>
>Do jake miry mohou fonty jako MathTimes souperit v bohatstvi znaku
>s AMS fonty?
>
>                Lubos Kloc
>
>Zdenek Sedlacek wrote:

MathTimes nepokryvaji ams fonty, ty zustanou.
Navic jsou treba heavy verze (krome bold), stojata recka mala pismena,
takze neni problem
stojate pi.
Casem jsem dospel (v LaTeX2e) k tomuto pouziti:

\usepackage{czech} %Musí být před mathtime, aby se správně nastavilo
\encodingdefault.
\let\proofname\undefined %Je definováno v czech a znovu v amsthm.
\usepackage{times}
\usepackage[mtbold,mtplusscr,mtpluscal]{mathtime} %Musí být před
amsmath, jinak znovu definované \vec a další akcenty.
\usepackage{amsmath}
\usepackage{amsfonts}
\newcommand{\hmmax}{0} %Aby se nealokovaly heavy fonty, jde to přes 16.
\usepackage{bm} %Musí být po amsmath; to volá amsbsy, kde je definován
boldsymbol, který bm předefinuje.

Zdravi
             Jaromir Kuben