Zmena radkovani v itemize

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Wed Nov 26 23:35:25 CET 2003

On Wed, Nov 26, 2003 at 11:24:31PM +0100, Zbynek Houska wrote:
> A jak mohu nastavit mezeru na "single"

,Single mezera` skutecne neexistuje. Proste nechcete zadnou
mezeru, jen standardni radkovy proklad.

> Tady chci mit seznam:
> \begin{itemize}\itemsep= -\parskip
> \item[--]prvni
> \item[--]druhe
> \end{itemize}
>
> Mezi "Tady chci mit..." a seznamem vznikne v tomto pripade nehezke
> mezera a dosud jsem nenasel zpusob jak ji odstranit. Poradi mi nekdo?

Pred seznamem je mezera o velikosti \topsep (pripadne plus
\partopsep, ale ta je snad 0pt, a samozrejme \parskip, ten
je mezi kazdymi dvema odstavci).

V knize pana Rybicky LaTeX pro zacatecniky je k tomu takovy
pekny obrazek, kde jsou vsechny ty mezery u seznamu
nakreslene...

Chcete-li mit ve svych seznamech jine mezery nez defaultni,
je vhodnejsi si nadefinovat vlastni typ seznamu, jak uz tu
padlo.

Yeti

--
Do not use tab characters. Their effect is not predictable.