MikTeX a WinEdt

Michal Houda michal.houda at matfyz.cz
Wed Nov 26 22:27:34 CET 2003

Milosi,
   pokud Vam nepomuze ani muj navod na http://houdik.hyperlink.cz/miktex/
(je to pro verzi 2.3, ale po drobne improvizaci je aplikovatelny i na
novou verzi), tak mi napiste na muj e-mail (je na strance take uveden)
detailni popis problemu, ktery (ktere) neumite vyresit. Nemam sice sam
zkusenost konkretne s Windows XP, ale alespon spolecne doplnime navod o
specificke nastrahy tohoto systemu.

Zdravi
            Michal Houda