Zmena radkovani v itemize

Petr Dusek Petr.Dusek at vabo.cz
Tue Nov 25 15:00:08 CET 2003

Jan Trmal wrote:

> Zdravim,

> Nejsem si jist, jestli jsme na stejne lodi, ale ja mam radkovani "single".
> Velikost mezery mezi jednotlivymi "itemy" lze zmenit napr stylem
> \begin{enumerate}\itemsep=0em
> \item a
> \item b
> \end{enumerate}
>
> Yenda

    Mam jeden dotazek na podobne tema: da se nejak nastavit \itemsep na
celem dokumentu? Minim bez redefinice itemize ci enumerate (to umim, a
nemaje lepsich reseni i pouzivam).
    Zatim mi to pripada, ze se pri \begin{enumerateneboitemize} nastavi
\itemsep na vychozi hodnotu a zmena uvnitr prostredi se samozrejme ven
nepromitne.

      Petr Dusek