Velikost radek v tabulce

Libor Tvrdik ltvrdik at trask.cz
Tue Nov 25 14:10:03 CET 2003

-----Original Message-----
From: Vlastimil Ott [mailto:latex at e-ott.info]
Sent: Sunday, November 23, 2003 3:59 PM
To: csTeX at cs.felk.cvut.cz
Subject: Re: Velikost radek v tabulce

Dobry den,

konecne jsem se dostal k tomu abych vyzkousel Vase doporuceni
a ztravil jsem s nim prijemne nocni hodiny. Asi jsem to spatne
vysvetlil. Neslo mi o "prosvetleni" tabulky, tedy natazeni vsech
radek, ale jen a pouze o zmenu prazne radky (mezery).

Tedy A a 1 normalni, nemsi mezera, T a 13 normalni.

Protoze jsem nemel tabulku ohranicenou sazel jsem o sto sest
a porad si namlouval ze to nic nedela. Zahledal jsem na Internetu
a nalezl pekny dokument LaTeX FAQ:
(http://kizi2.vse.cz/~sklenak/izi452/latexfaq.pdf)

Tam jsem se dozvědel že \arraystretch je globalni nastaveni
(bez ohraniceni to vazne neni poznat) a to co mi pomuze je
'm' parametr, ktery definuje rozmer jedne radky.

Toto rozsireni prostredi tabular existuje v balicku 'array'.

\begin{tabular}{|p{3cm}|p{3cm}|p{3cm}|}
\hline
1 1 & 2 2 & 3 3 \\
\hline