Intalace TeXlive pod Linuxem z netu

Petr Vanicek vanicekp at utia.cas.cz
Fri Nov 21 09:27:09 CET 2003

Petr Sojka wrote:
> Na distribucnim DVD jsou plne zdroje celeho systemu
> v source/sources.tar.bz2. Zacnete obvyklymi README  a INSTALL
> v top-level adresari; v idealnim pripade by preklad nemel
> byt prilis slozitejsi nez configure;make;make install v korenovem
> adresari.
> Texlive at tug.org a dalsi priznivci TeXu budou radi, kdyz binarky
> poskytnete aspon pro webove stazeni.
>
> S pozdravem
> Petr Sojka

Takze hlasim 50% uspech. Pro MAC respektive Yellow dog linux 3.0 jsem
uspel a
binarni soubory (.../TeX/bin/powerpc-unknown-linux-gnu/.......) jsou ke
stazeni na
http://www.utia.cas.cz/vanicekp/powerpc-unknown-linux-gnu.tar.gz.

Pro HP-UX se mi preklad nezdaril, ale budu se pokouset dal. Vnikaji mi
tam zajimave konflikty s verzema gcc a knihovnama pro C++, pro HP 11.11i
zatim bohuzel nemam
original HP C++. V pripade ze se zadari dam vedet.

--

                                          Ing. Petr Vanicek

|                                UTIA AV CR                   |
|tel.:  26605 2233               Pod vodarenskou vezi 4       |
|       26605 2364               182 08 Praha 8               |
|fax.:  2868 90 299                                           |
|Email: vanicekp at utia.cas.cz                                  |